Історія

Сторінки історії

 

Університет має власну, недовгу, але насичену яскравими подіями історію.

За період існування навчальний заклад пройшов через такі події:

1995 р.

  • отримано ліцензію на право здійснення освітньої діяльності;
  • заснування Приватного технікуму аудиту і правознавства.

1997 р.

  • державна акредитація спеціальності “Бухгалтерський облік і аудит”;
  • перший випуск молодших спеціалістів-бухгалтерів.

 1998-1999 рр.

  • зміна назви на “Чернівецький фінансово-юридичний коледж” ;
  • державна акредитація спеціальності “Правознавство”;
  • перший випуск молодших спеціалістів-юристів;
  • директору коледжу М.І.Манилічу Указом Президента України присвоєно почесне звання “Заслужений працівник народної освіти України”.

 2000-2001 рр.

  • перший випуск бакалаврів з економіки і підприємництва та права;
  • змінено назву на “Чернівецький фінансово-юридичний інститут”;
  • отримано ліцензію на підготовку фахівців ІІІ рівня акредитації зі спеціальності “Інтелектуальні системи прийняття рішень”;
  • інститут став учасником Національного проекту “Золота книга української еліти”.

 2002 р.

  • ліцензовано підготовку фахівців ІІІ рівня акредитації спеціальностей “Облік і аудит”, “Фінанси”.

 2003-2004 рр.

  • проведено міжнародні, республіканські та міжвузівські конференції: “Фінансово-кредитний механізм в умовах розвитку ринкової економіки”, “Громадянська позиція сучасної молоді”, “Інтелектуальні системи прийняття рішень та інформаційні технології” та ін.;
  • перший випуск спеціалістів з “Обліку і аудиту” та “Фінансів” ІІІ рівня акредитації;
  • до Державного реєстру внесено комплексні наукові теми, над якими працює колектив інституту;
  • інститут став дипломантом міжнародних виставок “Сучасна освіта в Україні-2003” та “Освіта і кар'єра-2003”.

2004 р.

  • заснування “Збірника наукових праць. Економічні науки”.

2005 р.

  • отримано ліцензію на підготовку магістрів зі спеціальності “Фінанси”;
  • змінено назву на “Буковинський інститут”.

2006 р.

  • змінено назву на ПВНЗ “Буковинський університет”;
  • отримано ліцензію на підготовку магістрів із спеціальностей “Облік і аудит” та “Інтелектуальні системи прийняття рішень”;
  • університет став дипломантом міжнародної спеціалізованої виставки “Освіта і кар'єра-2006”, нагороджений дипломом “За видання підручників та навчальних посібників нового покоління”;
  • Буковинський університет акредитовано за статусом вищого закладу освіти ІІІ (третього) рівня;
  • проведено Міжнародну науково-практичну конференцію “Інтелектуальні системи прийняття рішень та інформаційні технології”;
  • перший випуск магістрів з фінансів.

2007 р.

  • проведено Міжнародну науково-практичну конференцію “Відтворення господарського комплексу регіону: методологія, механізми, інструментарій”;
  • перший випуск магістрів з обліку і аудиту та магістрів з інтелектуальних систем прийняття рішень;
  • Буковинський університет акредитовано за статусом вищого закладу освіти ІV (четвертого) рівня;
  • “Збірник наукових праць. Економічні науки” Буковинського університету постановою президії ВАК затверджено як фахове видання;
  • відкрито аспірантуру зі спеціальності 08.00.05 – Розвиток продуктивних сил і регіональна економіка;
  • Вченій раді Буковинського університету надано право розглядати питання щодо присвоєння науково-педагогічним працівникам вченого звання доцента.

2008 р.

  • відкрито аспірантуру зі спеціальності 05.13.06 – Інформаційні технології;
  • наукові дослідження Буковинського університету увійшли до Міжвідомчого координаційного плану наукових досліджень з економічних та соціально-економічних проблем розвитку продуктивних сил України (2007-2010 рр.) при Національній академії наук України та раді по вивченню продуктивних сил України;
  • Буковинський університет занесено до Державного реєстру вищих навчальних закладів України;
  • Звіт про виконання  двох державних науково-технічних програм;
  • державна реєстрація науково-дослідних робіт в Українському інституті науково-технічної та економічної інформації.

 2009 р.

  • підписано угоди про співпрацю з чеськими, словацькими та польськими вузами;
  • видано “Вісник юридичної клініки Буковинського університету”;
  • проведено студентську науково-теоретичну конференцію “Проблеми формування суспільної свідомості студентської молоді в умовах демократичного розвитку України”;
  • проведено міжвузівську конференцію “Юридична клініка: обмін досвідом”;
  • швидкими темпами відбувається будівництво нового корпусу університету на 1000 студентів.

2010 р. 

  • Здано в експлуатацію новий навчальний корпус на 1000 студентів за адресою вул. Дарвіна 2А
  • Започатковано проведення міжнародних конференцій "Інформаційні технології, економіка та право(ІТЕП)"
  • Підписано угоди про співпрацю з вузами Сербії, Білорусії,Болгарії.